Електропоїзди без комфорту і пільг – покращення добробуту «Укрзалізниці» вже сьогодні
Боротьба за скасування пільг для простих громадян уряду Януковича-Азарова-Тигіпка набирає обертів. Серед «стахановців» у цій справі - «Укрзалізниця», яка послідовно і наполегливо ліквідовує пільги на безкоштовний проїзд пенсіонерів та підвищує тарифи на електропоїздах приміського сполучення.
Почалося це, начебто, з хорошої справи: впровадження декілька років тому електропоїздів підвищеного комфорту приміського сполучення, на яких не діяли пільги для громадян. Це були дійсно спеціально обладнані електрички зі шторками на вікнах і ввічливими провідниками і кожному вагоні. Та й ціни були помірковані: квиток з Чернігова до Києва коштував біля 13 грн., при вартості на маршрутці у 40 грн.
А далі почалося.
Спочатку винахідливі монополісти зменшили кількість квитків у продажі безпосередньо з Чернігова до Києва. Тож «винахідливим» громадянам, щоб тільки потрапити до електрички підвищеного комфорту, доводилося купувати квитки до Ніжина за майже 12 грн. або іншої станції,. а потім доплачувати провідникам ще 12,36 грн. аби добратися до Києва.
Трохи пізніше у електропоїзда підвищеного комфорту було введено так звані класи комфортності та підвищено вартість проїзду. Так з Чернігова до Києва у ІІІ кл. квиток зараз коштує - 21,18 грн., ІІ кл. – 28,93 грн., І кл. - 32,46 грн., а з Чернігова до Ніжина: у ІІІ кл. - 11,83 грн., ІІ кл. – 23,14 грн., І кл. - 26,01 грн.
Після цього менеджери «Укрзалізниці» вирішили далі впроваджувати цей «успішний» досвід по підвищенню вартості проїзду і позбавленню пільг громадян на безкоштовний проїзд.
На сьогодні від станції Чернігів курсують 9 звичайних електричок і аж 5 підвищеного комфорту.
Випробувати на собі так званий «підвищений комфорт» автору довелося у неділю, 13 листопада цього року. Зранку до Ніжина автор доїхав у звичайній напівпустій електричці № 6302 Чернігів-Ніжин за 9,05 грн. А повертаючись до Чернігова з Ніжина, виклав, як з’ясувалося потім за ІІІ клас комфортності, аж 13,11 грн. Прикро, але їхати довелося у звичайному добитому і брудному вагоні № 5 електропоїзда «підвищеного комфорту» № 879 Київ-Петрівка-Чернігів з зав’язаними поліетиленовими пакетами… дверима. В той час як більшість інших вагонів цього електропоїзду вагонів були порожніми.
Цікаво, що будь-яка інформація про існування якихось «класів комфортності» у електропоїздах підвищеного комфорту, а відповідно різних тарифів проїзду на інформаційних стендах станцій Чернігів і Ніжин взагалі відсутня.
Складається враження, що партія влади настільки захопилася розбудовою вертикалі влади, що їй абсолютно байдуже, що витворяють з людьми в країні природні монополісти, такі як, наприклад, Державна адміністрація залізничного транспорту України, для покращення власного добробуту і прибутків вже сьогодні.
Розклад прибуття електропоїздів приміського сполучення на станцію Чернігів
Розклад відбуття електропоїздів приміського сполучення від станції Чернігів
Квитки:
1. Чернігів - Ніжин на електричку № 6302
2. Ніжин - Чернігів на електропоїзд підвищеного конфорту № 879 Київ-Петрівка-Чернігів
3. Доплата проїзду від Ніжина до Києва на електропоїзд підвищеного конфорту № 844
Почалося це, начебто, з хорошої справи: впровадження декілька років тому електропоїздів підвищеного комфорту приміського сполучення, на яких не діяли пільги для громадян. Це були дійсно спеціально обладнані електрички зі шторками на вікнах і ввічливими провідниками і кожному вагоні. Та й ціни були помірковані: квиток з Чернігова до Києва коштував біля 13 грн., при вартості на маршрутці у 40 грн.
А далі почалося.
Спочатку винахідливі монополісти зменшили кількість квитків у продажі безпосередньо з Чернігова до Києва. Тож «винахідливим» громадянам, щоб тільки потрапити до електрички підвищеного комфорту, доводилося купувати квитки до Ніжина за майже 12 грн. або іншої станції,. а потім доплачувати провідникам ще 12,36 грн. аби добратися до Києва.
Трохи пізніше у електропоїзда підвищеного комфорту було введено так звані класи комфортності та підвищено вартість проїзду. Так з Чернігова до Києва у ІІІ кл. квиток зараз коштує - 21,18 грн., ІІ кл. – 28,93 грн., І кл. - 32,46 грн., а з Чернігова до Ніжина: у ІІІ кл. - 11,83 грн., ІІ кл. – 23,14 грн., І кл. - 26,01 грн.
Після цього менеджери «Укрзалізниці» вирішили далі впроваджувати цей «успішний» досвід по підвищенню вартості проїзду і позбавленню пільг громадян на безкоштовний проїзд.
На сьогодні від станції Чернігів курсують 9 звичайних електричок і аж 5 підвищеного комфорту.
Випробувати на собі так званий «підвищений комфорт» автору довелося у неділю, 13 листопада цього року. Зранку до Ніжина автор доїхав у звичайній напівпустій електричці № 6302 Чернігів-Ніжин за 9,05 грн. А повертаючись до Чернігова з Ніжина, виклав, як з’ясувалося потім за ІІІ клас комфортності, аж 13,11 грн. Прикро, але їхати довелося у звичайному добитому і брудному вагоні № 5 електропоїзда «підвищеного комфорту» № 879 Київ-Петрівка-Чернігів з зав’язаними поліетиленовими пакетами… дверима. В той час як більшість інших вагонів цього електропоїзду вагонів були порожніми.
Цікаво, що будь-яка інформація про існування якихось «класів комфортності» у електропоїздах підвищеного комфорту, а відповідно різних тарифів проїзду на інформаційних стендах станцій Чернігів і Ніжин взагалі відсутня.
Складається враження, що партія влади настільки захопилася розбудовою вертикалі влади, що їй абсолютно байдуже, що витворяють з людьми в країні природні монополісти, такі як, наприклад, Державна адміністрація залізничного транспорту України, для покращення власного добробуту і прибутків вже сьогодні.
Сергій Соломаха
Розклад прибуття електропоїздів приміського сполучення на станцію Чернігів
Розклад відбуття електропоїздів приміського сполучення від станції Чернігів
Квитки:
1. Чернігів - Ніжин на електричку № 6302
2. Ніжин - Чернігів на електропоїзд підвищеного конфорту № 879 Київ-Петрівка-Чернігів
3. Доплата проїзду від Ніжина до Києва на електропоїзд підвищеного конфорту № 844
Коментарі (0) |