реклама партнерів:
Головна › Новини › ПОГЛЯД

Чому треба піднімати тарифи на перевезення пасажирів якщо…

З 1-го травня 2013 року одночасно, без попередження населення, усі перевізники підвищили вартість проїзду по маршруту Чернігів-Київ на 25% до рівня 50 грн. Попередній тариф у 40 грн. був встановлений у листопаді 2010 року. Тоді одноразове підвищення проїзду також склало 10 грн. або 33,3%.
Офіційних пояснень про причини різкого підвищення вартості проїзду від чиновників чернігівці досі не дочекалися. Тож доводиться обмежитися неофіційною версією самих перевізників: «у зв’язку зі змінами в законодавстві, підвищенням цін на паливно-мастильні матеріали та запчастини».
Дещо інша ситуація склалася з проектом підвищенням тарифів на проїзд у громадському транспорті в місті Чернігові. Під тиском громадськості міський голова Соколов О.В. призначив на 1 серпня 2013 року громадські слухання на тему:
«Перспективи розвитку транспортної галузі у м. Чернігові».
Одне з питань цих слухань: «Щодо вартості проїзду у міському пасажирському транспорті».

Тож від організаторів і учасників цих слухань бажано було б почути конкретну відповідь на питання:
«Чому треба піднімати тарифи на перевезення пасажирів?» із врахування наступних фактів:


По-перше, якщо не відбулося значного підвищення цін на паливно-мастильні матеріали та запчастини, а більшість автоперевізників у Чернігова використовують в якості пального дешевий метан.
За період з листопада 2010 року по червень 2013 року офіційний індекс інфляції споживчих цін склав 5,7%, а курс долара США стабільно тримався у цей період на рівні біля 8 грн.

По-друге, якщо місто Чернігів є одним з найбільш компактних міст в країні – відстань від центру міста до околиць складає біля 5 км.
Наприклад, вартість одного кілометру проїзду по маршруту №37 «Вокзал – вул. Єськова», який має довжину біля 6,3 км, складає біля 40 коп.

По-третє, якщо власниками багатьох маршруток, якими здійснюються перевезення, є деякі чиновники та керівники комунальних закладів, звісно, через підставних осіб.
На нашу думку, у цих чиновників не має жодних підстав турбуватися за інтереси чернігівців, бо їх добробут і статки зростають від підвищення тарифів на проїзд.

Також не має підстав сподіватися, що інтереси звичайних жителів міста захистять народні обранці – члени постійної депутатської комісії з питань ЖКХ, транспорту і зв’язку Чернігівської міської ради. Це – представники правлячої Партії регіонів Вакуленко С.В. – директор ТОВ «Автоекспрес», Шкінь О.М. – директор КП «Чернігівводоканал», Шкурат О.В. – директор ПП «Балтіка-трейд» та член КПУ – Клановець І.В. – завідувач Чернігівського районного сектору управління державної імміграційної служби України в області.

Не багато сподівань і на колишніх обранців від опозиційних партій ВО «Батьківщина» і «Фронт змін», а зараз позафракційного Мельника О.Г. – заступника директора КП «Будинок книги» Чернігівської міської ради, а також членів депутатської групи «Рідне місто» Білогури В.О. – помічника-консультанта народного депутата Атрошенка В.А. та Ткаченка О.А. – директора ТОВ «Укртехмаш».

І на сам кінець.

У місті Чернігові тільки приватні перевізники вже експлуатують біля 360 транспортних засобів для перевезення пасажирів замість, як вважає перший заступник чернігівського міського голови Сергій Андрос, оптимальної кількості у 280-300.

Отже, діючи з 2011 року тарифи на проїзд, які вже сягають від 1,75 до 2,50 грн., забезпечують прибутковість роботи перевізників. Наприклад, на зупинці «Центральний ринок» в день можна одночасно побачити 10 і більше транспортних засобів для перевезення пасажирів, яким вже не має місця де притулитися.

Тож про яке підвищення тарифів може йти мова, панове перевізники?

Сергій Соломаха





Коментарі (0)
avatar