«Поповни мій рахунок» – нова корисна послуга від «Київстар»
З 30 липня 2009 р. «Київстар» впроваджує нову послугу «Поповни мій рахунок» для всіх своїх клієнтів.
Відтепер кожен абонент компанії може поінформувати родичів, друзів і знайомих, які користуються послугами «Київстар», про необхідність поповнення його рахунку.
З липня цього року клієнти «Київстар», які хочуть терміново поповнити свій рахунок, але не мають можливості зробити це самостійно, можуть скористатися послугою «Поповни мій рахунок». Користуватися нею дуже легко – слід лише сформувати на своєму мобільному телефоні запит *132*телефонний номер клієнта, якому скеровується запит# та натиснути клавішу «Виклик». Після цього адресат запиту (власник телефонного номеру, який було вказано в запиті) отримує повідомлення з проханням поповнити мобільний рахунок ініціатора запиту.
Новою послугою може користуватися кожен клієнт «Київстар» незалежно від форми підключення, стану особового рахунку та телефонного номеру. Послуга не вимагає від клієнта здійснення додаткових налаштувань на телефоні. Щоденно можна ініціювати відправлення 3-х безкоштовних запитів на номери інших клієнтів «Київстар». Одержувач запиту, у свою чергу, може скористатися будь-якою з існуючих і доступних послуг з поповнення – «Переказ коштів», «Поповнення рахунку на інший номер», «Поповнення абонентського рахунку через мережу інтернет».
Основна перевага нової послуги «Поповни мій рахунок» – можливість просто, швидко та самостійно інформувати своїх знайомих про необхідність поповнення рахунку.
«Київстар» і надалі пропонуватиме своїм клієнтам корисні та прості в користуванні сервіси для задоволення їхніх потреб.
Відтепер кожен абонент компанії може поінформувати родичів, друзів і знайомих, які користуються послугами «Київстар», про необхідність поповнення його рахунку.
З липня цього року клієнти «Київстар», які хочуть терміново поповнити свій рахунок, але не мають можливості зробити це самостійно, можуть скористатися послугою «Поповни мій рахунок». Користуватися нею дуже легко – слід лише сформувати на своєму мобільному телефоні запит *132*телефонний номер клієнта, якому скеровується запит# та натиснути клавішу «Виклик». Після цього адресат запиту (власник телефонного номеру, який було вказано в запиті) отримує повідомлення з проханням поповнити мобільний рахунок ініціатора запиту.
Новою послугою може користуватися кожен клієнт «Київстар» незалежно від форми підключення, стану особового рахунку та телефонного номеру. Послуга не вимагає від клієнта здійснення додаткових налаштувань на телефоні. Щоденно можна ініціювати відправлення 3-х безкоштовних запитів на номери інших клієнтів «Київстар». Одержувач запиту, у свою чергу, може скористатися будь-якою з існуючих і доступних послуг з поповнення – «Переказ коштів», «Поповнення рахунку на інший номер», «Поповнення абонентського рахунку через мережу інтернет».
Основна перевага нової послуги «Поповни мій рахунок» – можливість просто, швидко та самостійно інформувати своїх знайомих про необхідність поповнення рахунку.
«Київстар» і надалі пропонуватиме своїм клієнтам корисні та прості в користуванні сервіси для задоволення їхніх потреб.
Коментарі (0) |