Кілька місяців інформпростір був переповнений сльозливими історіями про корабель "Фаїна", що перевозив українські танки для кенійської армії і потрапив у полон до сомалійських піратів. Людей, безумовно, шкода. Але чи так уже випадково, що стріли обурення стали адресувати на українську владу? Хоча навіть американські та натівські кораблі не можуть з піратами справитися. Он уже навіть Китай вперше з 15 століття вивів свій флот з територіальних вод і привів їх до берегів Сомалі. Але захоплення суден піратами тривають.
У судна "Фаїна" є власник -- Вадим Альперін, але про нього ЗМІ говорили набагато рідше, ніж, скажімо, про представника МЗС України. А між тим саме він повинен був дбати про благполучне проходження судна і визволення його з полону. Проте, В.Альперін залишався в тіні. І невипадково: цей громадянин Ізраїлю, що тяжким трудом заробив цілий корабель (певно, й не один), був депутатом Одеської міьскої ради від Партії регіонів, володіє панамською кампанією, підозрюється у сірих схемах по приватизації ("откуда золотишко?"), був фігурантом справи про контрабанду в одеському порту.
Пан Альперін в дружніх стосунках з п. Урбанським -- ще одним одеситом, що наразі є заступником міністра транспорту і зв"язку України. Що називається, приплили... На шахті імені Засядька -- знову аварія: один чоловік загинув, є поранені. І знову в інформпросторі крутиться прізвище того бідного Засядька, що був передовиком соцпраці. Але знову в тіні власник шахти -- народний депутат від Партії регіонів Юхим Звягільський. Чому в тіні? Певно, щоб не виникало зайвих запитань: наприклад -- якщо кожні півроку у цій шахті гинуть люди, то чи не пора, як мінімум, із мільйонера Звягільського відшкодовувати всі грошові витрати на покійників і членів їх сімей, а не з української держави?! А далі знову ж виникає сакраментальне пролетарське питання: якими такими трудами праведними п. Звягільський купив цілу шахту?