реклама партнерів:
Головна › Новини › 

Як відкрити міжнародну компанію для торгівлі на Амазон в США

Платформа онлайн-торгівлі Амазон має величезну популярність у світі. Лише за декілька місяців 2021 року її відвідало понад 2,5 млн. користувачів. Такий великий попит приваблює численних продавців товарів та послуг. Але при цьому, на жаль, зростає і кількість учасників бізнесу, які уникають цього майданчика через дуже високі вимоги до нових користувачів.

Сьогодні оформити свою компанію для роботи на Амазоні стало набагато простіше. За посиланням https://4b.ua/blog/us-bank-account-for-non-residents-part-one/ ви знайдете безліч корисних порад про те, як відкрити рахунок у банку для успішного співробітництва із цією популярною мережею. Сайт 4b.ua розповість вам про правила реєстрації юридичної особи для роботи в США та про деякі тонкощі торгівлі для приватних підприємців.

Як відкрити банківський рахунок?

Важливою умовою співробітництва у мережі Амазон є наявність у користувача банківських реквізитів для розрахунку. Рахунок є невід'ємною частиною фінансового добробуту американських громадян. Раніше Законом про цивільні права забезпечувалася можливість для приватних підприємців із США безперешкодно укладати угоди з резидентами інших країн, що давало змогу іноземцям отримувати банківські послуги в Америці. Але після 11 вересня ці правила значно ускладнились, внаслідок чого громадянам інших країн стало важче здійснювати фінансові розрахунки на території Сполучених Штатів, а також користуватися послугами американських банків, перебуваючи за кордоном. Тепер умови фінансових установ можуть відрізнятися у різних штатах США. Навіть у окремих філіях банків іноді діють різні правила.

При реєстрації нового користувача на сайті Amazon від нього будуть потрібні виписка банку та посвідчення особи, яким може бути паспорт, посвідчення водія або картка ID. Вимоги щодо відкриття рахунку в банку залежать від вашої країни. Крім вищезгаданої документації, від вас можуть вимагати:

  • документи, що засвідчують ведення бізнесу;
  • квитанції на здійснення комунальних платежів;
  • ліцензію;
  • виписки банків.

Іноземці для реєстрації банківського рахунку мають надати:

  • податковий ідентифікаційний номер ITIN чи реєстраційний номер страхового документа SSN;
  • паспорт чи свідоцтво;
  • адресні  дані.

Іноді для початку обслуговування банк може вимагати від вас мінімальну суму депозиту, а також номер телефону в США для отримання онлайн-послуг.

Як почати користуватися Amazon?

Щоб стати повноправним користувачем цієї платформи, власнику бізнесу знадобиться реєстрація. Для цього потрібно вказати електронну адресу або номер мобільного телефону, а також скласти пароль. 

Як почати користуватися Amazon?

Крім того, для відкриття бізнес-акаунту на Amazon знадобиться:

  1. Вибрати професійний або індивідуальний обліковий запис.
  2. Вказати своє справжнє ім'я та найменування організації.
  3. Ввести білінг-адресу для здійснення платежів.
  4. Додати банківську картку.
  5. Виконати процедури, потрібні для верифікації.
  6. Вибрати зручний режим податкової звітності.
  7. Зробити цифровий підпис усієї наведеної на сайті документації.
  8. Заповнити список продукції, що реалізується.

За наявності у клієнта сервісу торгової марки, оформленої на території Сполучених Штатів, її також потрібно вказати під час створення облікового запису.









Коментарі (0)