реклама партнерів:
Головна › Новини › 

Особливості великих і малих провайдерів онлайн-ігор

Онлайн-казино — зручні інтерактивні майданчики, де відвідувачі можуть відпочити від буденної рутини, граючи в карти чи рулетку, розкручуючи барабани слотів, полюючи на джекпоти. Багато гравців навіть не замислюються над тим, що ігровий софт розробляється спеціальними компаніями-виробниками, а ігровий заклад лише розміщує його на власній платформі.

Це зручно для всіх суб'єктів ігрового процесу. Клієнти зацікавлені в приємному оформленні і захоплюючому ігровому процесі. Казино отримує маржу. Провайдери просувають власний продукт. Важливо лише, щоб оператор гральних послуг співпрацював з ліцензованими та авторитетними вендорами. Так, на сайті Pokerbet розміщені ігрові автомати від компаній, що мають найкращу репутацію в світі азартних ігор.

Переваги співпраці з великими провайдерами

Компанія розробник та постачальник гемблінгового софту вважається великою, якщо в її портфоліо представлено від двох сотен високоприбуткових апаратів, що набули значної популярності та розміщуються в більшості інтерактивних казино. Це такі бренди, як Amatic, Playtech, Play'n'GO, Amusnet, Evolution, Pragmatic Play, BGaming тощо. До речі, всі перераховані імена є в асортименті Poker bet казино з широким представництвом їх продукції.

Знані казино віддають перевагу великим провайдерам з низки причин:

  • зручні, детально пропрацьовані та апробовані процеси інтеграції спеціалізованого софту;

  • сертифіковані автомати, рівень RTP та волатильності яких не викликає сумнівів у клієнтів;

  • ліцензійні умови дозволяють використовувати продукцію потужних вендорів в багатьох регіонах без законодавчих обмежень;

  • репутація — бренд фірми-розробника сам по собі є поганою рекламою для казино.

Окрім того, великі провайдери часто проводять власні акційні компанії, пропонуючи гравцям цікаві бонусні пропозиції. Це теж сприяє залученню додаткової клієнтської аудиторії в гральні заклади.

Що можуть запропонувати малі компанії-розробники гемблінгового софту

Виникає закономірне питання, як на ринку, де домінують компанії-гіганти, пробитися невеличкій фірмі-розробнику. Відповідь проста — завдяки створенню оригінальної інноваційної продукції.

Наведемо простий приклад. Важко знайти казино України чи міжнародний гральний заклад, в якому не була б представлена така гра, як Aviator. Її створив невеликий розробник українського походження — компанія Spribe. Сьогодні в асортименті фірми всього 10+ ігор, але вона набула надзвичайної популярності завдяки основному продукту.

Розмір — не ключова ознака провайдера ігрових автоматів

Приклад Spribe доводить, що розмір не є ключовою ознакою для компанії, що розробляє на продвигає гемблінговий софт. Малий провайдер з якісними продуктами має повний потенціал для зростання і перетворення на одного з флагманів галузі. Але зрозуміло, чому онлайн-казино віддають перевагу великим вендорам. Останні пропонують відпрацьований комплекс координованих дій — від документального і ліцензійного забезпечення до технічної інтеграції.

 

Матеріал на цій сторінці не є рекламою азартних ігор та організаторів букмекерської діяльності, а викладено виключно з метою ознайомлення.









Коментарі (0)