Українці зібрали понад півмільйона гривень на АТО, купуючи український чай
З перших днів АТО виробник українського чаю «Аскольд» перераховує частину вартості кожної проданої пачки чаю на потреби Збройних сил України. Завдяки активній підтримці споживачів обсяг цієї допомоги склав вже понад 700 тисяч гривень.
Кошти, зібрані в рамках соціальної програми «Купуй та підтримай українську армію», були спрямовані на вирішення найбільш гарячих потреб бійців АТО: закупівлю бронежилетів, мастильних матеріалів і продуктів харчування, а також перераховані на рахунки Міністерства оборони України та окремих підрозділів самооборони. Співробітники компанії часто власними силами доставляють допомогу в регіони АТО, де її особливо потребують. Крім прямої допомоги армії, зібрані за цією програмою кошти також спрямовуються на вирішення регіональних потреб, пов'язаних з АТО - допомога пораненим і постраждалим, а також підтримка сімей, змушених покинути свої домівки і облаштовуватися в інших регіонах України. Звіти про передачу допомоги доступні за посиланням.
В рамках розвитку соціальної програми компанія створила спеціальну лінійку чаїв «Аскольд. Жовто-блакитний», приурочену 23-річчю незалежності України. 1 грн. від кожної проданої пачки чаю нової серії буде переведена на допомогу людям, постраждалим в результаті подій на сході України. Чай «Аскольд. Жовто-блакитний» підтримує тренд поширення української символіки в багатьох сферах життя - він включає жовті пелюстки соняшника та блакитні пелюстки волошки в високогірному чорному чаї і покликаний підтримати віру українців у свою країну та її майбутнє.
«Україна сьогодні - символ змін на краще, символ патріотизму, гідності та любові до своєї країни. Ми пишаємося Україною та українцями і віримо в нашу країну, в силу духу її синів і дочок. Ми також пишаємося якістю нашого продукту і створили жовто-блакитний бленд чаю «Аскольд» з українським характером, щоб надихнути і підтримати українців. Адже можна проявляти свій патріотизм в тому числі і роблячи вибір на користь українського продукту, і тим самим надати допомогу людям, які захищають нашу незалежність в зоні АТО», - підкреслив Віталій Ропало, комерційний директор СП «СолоМія», виробника чаю «Аскольд».
Тільки у вересні 2014 року завдяки старту продажів чаю «Аскольд. Жовто-блакитний» було зібрано 230 тисяч грн.., які будуть переведені регіональним фондам, що підтримують військові госпіталі, центри по роботі з переселенцями зі Сходу України та іншими групами постраждалих в ході АТО.
Марія САМОЙЛЕНКО
Кошти, зібрані в рамках соціальної програми «Купуй та підтримай українську армію», були спрямовані на вирішення найбільш гарячих потреб бійців АТО: закупівлю бронежилетів, мастильних матеріалів і продуктів харчування, а також перераховані на рахунки Міністерства оборони України та окремих підрозділів самооборони. Співробітники компанії часто власними силами доставляють допомогу в регіони АТО, де її особливо потребують. Крім прямої допомоги армії, зібрані за цією програмою кошти також спрямовуються на вирішення регіональних потреб, пов'язаних з АТО - допомога пораненим і постраждалим, а також підтримка сімей, змушених покинути свої домівки і облаштовуватися в інших регіонах України. Звіти про передачу допомоги доступні за посиланням.
В рамках розвитку соціальної програми компанія створила спеціальну лінійку чаїв «Аскольд. Жовто-блакитний», приурочену 23-річчю незалежності України. 1 грн. від кожної проданої пачки чаю нової серії буде переведена на допомогу людям, постраждалим в результаті подій на сході України. Чай «Аскольд. Жовто-блакитний» підтримує тренд поширення української символіки в багатьох сферах життя - він включає жовті пелюстки соняшника та блакитні пелюстки волошки в високогірному чорному чаї і покликаний підтримати віру українців у свою країну та її майбутнє.
«Україна сьогодні - символ змін на краще, символ патріотизму, гідності та любові до своєї країни. Ми пишаємося Україною та українцями і віримо в нашу країну, в силу духу її синів і дочок. Ми також пишаємося якістю нашого продукту і створили жовто-блакитний бленд чаю «Аскольд» з українським характером, щоб надихнути і підтримати українців. Адже можна проявляти свій патріотизм в тому числі і роблячи вибір на користь українського продукту, і тим самим надати допомогу людям, які захищають нашу незалежність в зоні АТО», - підкреслив Віталій Ропало, комерційний директор СП «СолоМія», виробника чаю «Аскольд».
Тільки у вересні 2014 року завдяки старту продажів чаю «Аскольд. Жовто-блакитний» було зібрано 230 тисяч грн.., які будуть переведені регіональним фондам, що підтримують військові госпіталі, центри по роботі з переселенцями зі Сходу України та іншими групами постраждалих в ході АТО.
Марія САМОЙЛЕНКО
Читайте також |
Коментарі (0) |