Телефон довіри Держмитслужби України працює цілодобово
- можливе скоєння злочинів у сфері службової діяльності, корупційних та інших неправомірних діянь (дій та бездіяльності) з боку працівників митної служби;
- брутальне або зневажливе ставлення посадових осіб митної служби при виконанні службових обов'язків до громадян, приниження їх честі та гідності;
- затримки здійснення митного контролю й митного оформлення предметів, у тому числі про можливе створення при цьому штучних перешкод з боку посадових осіб митної служби;
- замах на контрабанду й порушення митних правил або вчинення цих правопорушень;
- черги в пунктах пропуску через державний кордон України;
- пропозиції (зауваження) щодо організації роботи митних органів, спеціалізованих митних установ і організацій (далі - митні органи);
- пропозиції (зауваження) до нормативно-правових актів з питань митної справи тощо.
Заявник також може звернутися за телефоном довіри для отримання усної інформації про результати опрацювання його повідомлення у робочі дні з 09:00 до 18:00 години (у п'ятницю - з 09:00 до 17:45).
Отримана за телефоном довіри інформація підлягає обов'язковій перевірці. За результатами перевірки інформації керівник митного органу за наявності підстав може прийняти рішення про проведення службового розслідування стосовно посадових осіб митного органу, інформування правоохоронних або інших державних органів, проведення профілактичних заходів, притягнення посадових осіб митного органу до відповідальності, завершення перевірки інформації у зв'язку з відсутністю неправомірних діянь з боку посадових осіб митного органу.
Якщо заявник звертається з питань, що не входять до компетенції митної служби, або з метою отримання консультації з питань митної справи, то вповноважена особа Держмитслужби України надає по можливості заявнику інформацію про контактні телефони відповідних компетентних органів.
Читайте також |
Коментарі (0) |