реклама партнерів:
Головна › Новини › ПОЛІТИКУМ

Програма кандидата в Президенти України, голови НРУ Василя Куйбіди

Народний Рух України став рушійною політичною силою, що привела Україну до відновлення незалежності. Саме Народним Рухом України ще на початках 90 років минулого століття була розроблена програма Державотворення, якою визначався Європейський курс розвитку, як стратегічний для Української Держави.
Саме рухівці наполягали на вступі України до європейської системи колективної безпеки НАТО.
Саме Рухівці чітко вказували на Кремль, як головну небезпеку для України. Реальне життя підтвердило правильність рухівських передбачень.
Народний Рух України, як державотворча сила, був головною перешкодою для антиукраїнських промосковських сил. Тому вбивство лідера Народного Руху В’ячеслава Чорновола та послаблення політичних позицій Руху дало змогу ворогам Української Держави, через свої п’яті колони вибудувати в Україні владу відверто ворожу до українського народу. Особливо це проявилося під час правління Януковича і партії регіонів, коли вже не окремі сегменти української влади, а повністю вся влада, у тому числі і силові структури, діяли проти Українського народу.

Майдан, який скинув ненависний антиукраїнський режим, ще кардинально не змінив ситуацію, оскільки промосковські сили присутні майже в усіх структурах влади, в тому числі Верховній Раді, Уряді, силових структурах. Саме цим пояснюється пасивна позиція влади, яка привела до анексії Криму Росією. Саме цим пояснюється скрита підтримка певними владними органами в центрі і на місцях сепаратистських дій Росії проти України.
Щоб отримати реальну можливість позбутися небезпечних наслідків дій кремлівської влади в Україні – потрібно привести до влади національні українські сили, які протягом усього часу української незалежності, у владі чи поза нею, вірою і правдою служили Україні і Українському народу.

Народний Рух України був і залишається флагманом таких українських, державницьких сил. Його повернення до активного впливу на владу є гарантом і запорукою розвитку України, покращення добробуту її громадян, захисту їх мирного життя та праці.

Наші завдання

Політичні.

1. Утвердження цілісності України, як соборної держави Українського народу. Усунення від влади усіх антидержавних політичних сил. Заборона політичних партій, які є носіями антиукраїнської тоталітарної ідеології чи є спадкоємцями КПРС. Проведення люстрації кадрів .
2. Створення прозорої та підконтрольної суспільству політичної системи, яка унеможливить прихід до влади антиукраїнських сил.
3. Утвердження верховенства права, прав і свобод людини і громадянина, гарантоване забезпечення їх конституційних прав, у тому числі на: судовий захист через справедливий і неупереджений суд, надання та отримання інформації, через вільні та незаангажовані засоби масової інформації, можливість реалізації своїх природних та фахових здібностей, через усунення будь – яких владних перешкод.
4. Децентралізація влади і, в першу чергу, формування ефективної системи місцевого самоврядування з дієздатними територіальними громадами в її основі. Ліквідація районних державних адміністрацій, як органів загальної компетенції і створення виконкомів райрад. Формування ефективної системи державної влади. В тому числі - державної служби.
5. Розбудова потужної новітньої української армії. Відновлення системи державного оборонного замовлення. Вступ до НАТО. Повернення до військового обов’язку.
6. Децентралізація системи МВС. Перетворення МВС у цивільний орган за Європейськими зразками. Створення місцевої міліції та цивільних загонів захисту правопорядку на місцях. Реформа прокуратури та системи слідства.
7. Забезпечення безпосередньої участі громадян у прийнятті важливих рішень як на державному так і місцевому рівнях.

Економічні.

1. Неухильне проведення політики Євроінтеграції, з кінцевою метою набуття членства у Європейському Союзі.
2. Проведення декриміналізації економіки через забезпечення функціонування прозорих механізмів ринку. Запровадження реальних механізмів конкуренції. Прийняття антикартельного закону. Розвиток прозорого фондового ринку. Проведення політики капіталізації громадян. Зміцнення банківської системи, здатної забезпечити кредитування населення.
3. Запровадити політику створення робочих місць через підтримку власного виробника, створення внутрішнього ринку, а також лобіювання наших товарів та просування їх на закордонні ринки.
4. Проведення податкової та бюджетної реформ, зокрема: зменшити кількість податків і зробити їх зрозумілими для суспільства та необтяжливими для платників, усунути системи фіскальних перевірок бізнесу, перейти на спрощені автоматизовані системи адміністрування податків; децентралізувати бюджетну систему, забезпечити незалежність місцевих бюджетів від центрального, запровадити у повному обсязі програмно – цільовий метод формування бюджету, запровадити дієві механізми контролю бюджетних коштів, запровадити систему міжгалузевих балансів при плануванні.
5. Надавати підтримку діловій ініціативі громадян, малому і середньому бізнесу та фермерським господарствам на селі.
6. Заборонити вільний продаж сільськогосподарських угідь. Невитребувані паї передати селянам, що живуть у цій місцевості.
7. Провести адміністративно-територіальну реформу, скоротити витрати на управлінській апарат.

Соціальні та гуманітарні.

1. Створення умов для функціонування і всебічного розвитку української мови, культури, традицій, а також надання гарантій розвитку мов національних меншин і етнічних груп.
2. Консолідація нації навколо українських духовних цінностей: розвиток українського театру, кіно, телебачення, книговидання, преси, електронних ЗМІ.
3. Сприяння утворенню Єдиної Помісної православної церкви. Забезпечення умов для функціонування всіх конфесій, які стоять не посідають антидержавницьких позицій.
4. Реформа системи охорони здоров’я. Запровадження єдиних стандартів медичного забезпечення по всій державі. Запровадження системи страхової медицини.
5. Запровадити систему здорового способу життя, як комплексу заходів, що охоплює здорову екологію, екологічно чисті продукти, воду, повітря, а також можливість заняття фізичною культурою та оздоровленням. Підтримка професійного спорту.
6. Трансформація системи освіти у навчально-виховну систему, яка має забезпечити не тільки отримання якісних знань, але і виховувати свідомого українського громадянина.
7. Активна і постійна співпраця із закордонними українцями у різних сферах суспільного життя. Надання їм права вибирати своїх представників до парламенту України.

Народний Рух України завжди вірний Українському народові і Україні. Він боровся і бореться за їх утвердження, в тому числі і на Майданах. Тому ми говоримо Українцям: Хочете добра Україні – делегуйте владу РУХові. Він був і завжди буде Народним.

Слава Україні – соборній європейській державі!

Куйбіда Василь Степанович народився 8 травня 1958 року в м. Інта Комі АРСР. Громадянин України з 1962 р.
Доктор наук з державного управління, професор, заслужений юрист України.
Освіта вища. У 1980 році закінчив Львівський державний університет ім.Ів.Франка (тепер Львівський національний університет імені Івана Франка), факультет прикладної математики і механіки. У 1994 році закінчив Інститут державного управління і самоврядування при Кабінеті Міністрів України( тепер - Національна академія державного управління при Президентові України) за спеціальністю державне управління. У 1995 році закінчив Львівський державний університет ім.Ів.Франка, спеціальний правничий факультет. У 2000 році закінчив Львівський державний університет «Львівська політехніка»( тепер - Національний університет «Львівська політехніка»), економічний факультет.
У 1992 році в Київському національному університеті імені Тараса Шевченка захистив дисертацію та здобув науковий ступінь кандидата фізико-математичних наук. У 2001 році в Національній юридичній академії України імені Ярослава Мудрого захистив дисертацію та здобув науковий ступінь кандидата юридичних наук. У 2004 році в Національній академії державного управління при Президентові України захистив дисертацію та здобув ступінь доктора наук з державного управління. У 2004 році Атестаційною колегією Міністерства освіти і науки присвоєно вчене звання професора.
Заслужений юрист України (2003 рік)
Почесний доктор: Національного університету імені Івана Франка(2000), Львівської національної академії мистецтв(2002), Українського Вільного університету(1999,м.Мюнхен).
Почесний професор Міжнародної кадрової академії (1998), професор соціально-економічної вищої школи(2003,м.Варшава), професор кафедри міжнародних економічних відносин Аерокосмічної академії України (1995), кафедри конституційного, адміністративного та фінансового права Міжрегіональної академії управління персоналом, кафедри суспільно-політичних наук, глобалістики та соціальних комунікацій відкритого міжнародного університету розвитку людини «Україна», кафедри регіонального управління, місцевого самоврядування та управління містом Національній академії державного управління при Президентові України.
Почесний член Конгресу місцевих і регіональних влад Європи(2002, м. Страсбург), Дійсний член Академії будівництва України(1997). Лауреат Всеукраїнської програми "Людина року" в номінації "мер року" (1997,1998); місто Львів — «Місто року- 1997).

-1980 -1983 р. СПКБ Львівського політехнічного інституту, інженер, старший інженер.
- 1983-1986 р. аспірант Львівського політехнічного інституту за спеціальністю «Будівельна механіка».
-1984-1986 р. молодший науковий співробітник НДЛ-46 ЛПІ за сумісництвом.
- 1986- 1990 р. провідним інженером інституту «Діпроміст».
-1990-1991 р. голова Комітету Народного Контролю м. Львова.
-1991-1993 р. голова комітету контролю Львівської міської ради.
-1992-1993 р. асистент кафедри вищої математики ЛПІ за сумісництвом.
-1993-1994 р. слухач Інституту державного управління і самоврядування при
Кабінеті Міністрів України
-1994-1998 р. голова Львівської міської ради,виконкому.
-1998- 2002 р. доцент, професор кафедри права МАУП за сумісництвом.
-1998-2002 р. Львівський міський голова.
-2002-2005 р. віце-президентом МАУП, професором кафедри конституційного, адміністративного та фінансового права.
-2005-2007 р. професор кафедри адміністративного, фінансового та банківського права МАУП( з 2006 р. перейменовано в кафедру фінансового та банківського права) за сумісництвом.
-2005-2006 р. заступник Голови Народного Руху України, керівник Апарату ЦП НРУ.
-2006-2007 р. народний депутат України 5-го скликання, секретар комітету ВРУ з питань будівництва, містобудування і житлово-комунального господарства.
- 2007-2007 р. Радник Президента України, заступник Голови НРУ, народний депутат 6-го скликання.
- 2007 - 2010 р. Міністр регіонального розвитку і будівництва України.
-2008 до тепер професор кафедри регіонального управління, місцевого самоврядування та управління містом Національній академії державного управління при Президентові України за сумісництвом.
-2010 -2012 р. професор кафедри суспільно-політичних наук, глобалістики та соціальних комунікацій відкритого міжнародного університету розвитку людини «Україна».
З 2012 – до тепер: професор кафедри державного управління та місцевого самоврядування Львівського Регіонального Інституту Національної академії державного управління при Президентові України(ЛРІ НАДУ).
Обирався депутатом Львівської міської ради (1990-1994). У березні 1998 обраний Народним депутатом України 3-го скликання від НРУ, № 32 в списку. На час виборів: голова Львівської міської ради, виконкому, член НРУ. Зняв кандидатуру. Народний депутат України 5-го скликання з 25 травня 2006 до 15 червня 2007 від Блоку «Наша Україна», № 17 в списку. На час виборів: заступник голови НРУ — керівник апарату Центрального проводу НРУ. Член фракції Блоку «Наша Україна» (з 25 травня 2006); секретар Комітету Верховної Ради України з питань будівництва, містобудування і житлово-комунального господарства (з 18 липня 2006). 15 червня 2007 достроково припинив свої повноваження під час масового складення мандатів депутатами-опозиціонерами з метою проведення позачергових виборів до Верховної Ради України. Народний депутат України 6-го скликання з 23 листопада до 19 грудня 2007 від Блоку «Наша Україна — Народна самооборона», № 26 в списку. На час виборів: заступник голови НРУ. Член фракції Блоку «Наша Україна — Народна самооборона» (з 23 листопада 2007). Склав депутатські повноваження 19 грудня 2007. Обраний депутатом Львівської обласної ради (2010- ).
Член Народного Руху України з 1989 року. В 2003-2012 роках - заступник Голови НРУ. З 2012 року Голова Народного Руху України.
Віце-президент Асоціації міст України (1994 – 2002), голова консультативної ради Асоціації міст України (2003-2007), президент Асоціації самоврядних територіальних громад Львівщини (1997-2002), член правління Фонду сприяння місцевому самоврядуванню при Президентові України (1998-2007). Член Координаційної ради з питань місцевого самоврядування при Президентові України ( 1997 – 2000). Член Національної ради з узгодження діяльності загальнодержавних і регіональних органів та місцевого самоврядування (2000 — 2002). Член робочої групи з проведення реформи місцевих органів виконавчої влади, органів місцевого самоврядування і державної служби (1998 – 2002). Член Комісії з підготовки змін до Конституції України та інших законопроектів, що випливають з рішень Всеукраїнського референдуму за народною ініціативою (2000 – 2002), Комісії з розробки концепції державної регіональної політики (1999-2001). Член Національної комісії ЮНЕСКО (1998 – 2002). Член Міжвідомчої комісії КМУ з питань місцевого самоврядування (1998-2002, 2004 2010) З 1996 року по 2002 рік представляв Україну у Конгресі місцевих і регіональних влад Європи (КМРВЄ), очолював українську делегацію у КМРВЄ (200О-2002р.р.), обирався віце президентом і членом бюро КМРВЄ (2000-2002 р.р.). Голова робочої групи КМУ з питань підготовки адміністративно-територіальної реформи (2005-2006). Радник Президента України (поза штатом) (січень – жовтень 2006). Президент всеукраїнської асоціації магістрів державного управління (1998 - ), заступник голови Національної ради спілки лідерів місцевих і регіональних влад України (2000 - ). Член наглядової ради Міжнародного фонду «Відродження». Член Національної спілки письменників України (з 1993), Національної спілки журналістів України (з 2002).
Коло наукових зацікавлень: державне управління, регіональне управління і місцеве самоврядування, управління містом, конституційне право.
Автор біля 200 друкованих праць.
Нагороди: Орден князя Ярослава Мудрого V ступеня (2006) , Орден «За заслуги» I ступеня (2001) ,Орден «За заслуги» II ст. (1999) , Орден «За заслуги» III ступеня (1997), Орден Данила Галицького (2008) , Почесна грамота Кабінету Міністрів України (2003, 2008), Почесна грамота Верховної Ради України (2001), Орден Великого князя Литовського Гедимінаса IV ступеня (1998, Литва), Орден святого Григорія Великого (2000, Ватікан), Папою Римським Іваном Павлом 11 возведений у стан лицаря(2000), Медаль «PRO MERITO» Ради Європи (2002, 2009).↑
Член президії ВАК України (2008-2011), член спеціалізованих вчених рад: Д 26.810.01 у Національній академії державного управління при Президентові України (2006-2011), Д 26.867.01 Інституту законодавства Верховної Ради України (2008 - ), К 35.860.01 Львівського регіонального інституту державного управління Національної академії державного управління при Президентові України ( 2004 - ), Голова наглядової ради Академії муніципального управління(2008-2012).
Член редколегії журналів: "Місцеве самоврядування" (1997 - ),"Наше право" (2005 - ),"Освіта регіону. Політологія. Психологія. Комунікації" (2010 - ), "Командор" (2004 - ), "Інформація і право"(2011- ),"Українське місто"(2004 - ), "Європейські перспективи"(2009 - ).
Одружений. Дружина - Кожушок І.А.,1967 р.н. син – Куйбіда С.В.,1993 р.н., дочка – Куйбіда-Кришкевич Х.В., 1981 р.н.

Накопичувальний рахунок кандидата в Президенти України
Куйбіди Василя Степановича (ДРФО 2131213918):

ПАТ КБ «ПРИВАТБАНК» МФО 320649
Рахунок №26409052600568





Коментарі (2)
avatar
1
Чи не забагато для однієї людини всього з написаного?
avatar
2
Від такої досвідченої у державному будівництві людини - кандидата на посаду Президента України хотілося б отримати конкретні відповіді на злободенні питання.
Поки-що чинна влада, як й інші кандидати, не оприлюднила її бачення майбутнього адміністративно-територіального устрою та статусу Криму і Донбасу, визначеності з забезпеченням функцій адмінцентру держави, термінів щодо запровадження безвізового режиму з ЄС ( відтак як передумови - введення віз для громадян країн СНД ), забезпечення самодостатньої обороноздатності та правопорядку з одночасним притягненням до відповідальності державних зрадників і порушників Конституції України. Навряд чи це під силу одній людині. То на кого ще буде опиратися шановний Куйбіда Василь Степанович? І навпаки, чи ввійде він у команду переможця?
avatar