реклама партнерів:
Головна › Новини › ЕКОНОМІКА

Податкова — про терміни розгляду звернень

Державною податковою інспекцією у м. Чернігові повною мірою забезпечується можливість реалізації громадянами конституційного права на звернення. Податківці міста створюють усі умови для громадян, які хочуть отримати відповіді з питань податкового законодавства або мають бажання повідомити про факти порушення їх законних прав.

Відповідно до “Інструкції про порядок розгляду звернень та особистого прийому громадян в органах державної податкової служби” звернення громадян розглядаються і вирішуються у строк не більше одного місяця від дня їх надходження, ураховуючи вихідні, святкові та неробочі дні, а ті, які не потребують додаткового вивчення, – невідкладно, але не пізніше п'ятнадцяти календарних днів від дня їх отримання.

Якщо в місячний строк вирішити порушені у зверненні питання неможливо, то строк його розгляду може бути продовжено, про що повідомляється особа, яка подала звернення. При цьому загальний строк вирішення питань, порушених у зверненні, не може перевищувати сорока п'яти календарних днів.

Початком строку розгляду звернення вважається день його надходження (реєстрації) до інспекції, а закінченням – день направлення відповіді заявнику на його звернення.

Звернення народних депутатів України, які надійшли в інтересах громадян, розглядаються протягом 10 календарних днів від дня їх одержання. У разі неможливості розгляду звернення народного депутата України у визначений строк його повідомляють про це офіційним листом з викладенням причин продовження строку розгляду. Строк розгляду депутатського звернення з урахуванням продовження не може перевищувати 30 календарних днів з моменту його одержання.

Якщо питання, порушене в одержаному інспекцією зверненні, не входить до його компетенції, воно в строк не більше 5 календарних днів пересилається за належністю відповідному органу чи посадовій особі, про що повідомляється громадянину, який подав звернення. У разі, якщо звернення не містить даних, необхідних для прийняття обґрунтованого рішення органом ДПС чи його посадовою особою, воно в той самий термін повертається з відповідними роз’ясненнями.
Протягом минулого року до ДПІ у м. Чернігові надійшло 51 письмове звернення громадян. Розглянуто та надано відповіді по всіх зверненнях. Порушень термінів їх виконання не встановлено.

Крім того, звертаємо увагу платників податків на можливість отримання кваліфікованих відповідей з питань оподаткування в режимі он-лайн від Інформаційно-довідкового департаменту Державної податкової служби України за багатоканальним (безкоштовним зі стаціонарних телефонів) телефоном 0-800-501-007 та через мережу Інтернет : www.sta.gov.ua.Алла Булава, головний держподатінспектор відділу масово-роз`яснювальної роботи та звернень громадян ДПІ у м. Чернігові




Теги:податкова, заяви, звернення


Читайте також



Коментарі (1)
avatar
1
Анекдоты:

- Как зовут вашего налогового инспектора?
- Да его не зовут, он сам приходит.

Идет мужчина по улице, вдруг слышит истошный крик: "Помогите! Помогите!" Забежал он в подъезд дома, там к нему бросается перепуганная женщина с ребенком на руках. Ребенок уже весь посинел, еле-еле дышит.
- Что это с ним?- спрашивает мужчина.
- Два пятака проглотил, я давно бьюсь, а ничего сделать не могу.
Мужчина взял ребенка за ноги, два раза встряхнул, два раза хлопнул как следует- пятаки выскочили. Обрадованная женщина бросается к мужчине:
- Спасибо, вам, доктор. Какое счастье, что Вы проходили мимо!
- Пожалуйста. Только я, в общем-то, не доктор, а налоговый инспектор.

avatar