Коли і як споживачам газу передавати показання лічильника
Для коректного визначення фактичних обсягів споживання природного газу по кожному споживачу, ПАТ «Чернігівгаз» необхідно щомісячно отримувати дані лічильників газу. Це дозволить точно сформувати нарахування в квитанціях, адже згідно порядку комерційного обліку газу, розрахунковим періодом вважається календарний місяць.
Згідно нового кодексу газорозподільних систем, затвердженого Постановою НКРЕКП № 2494 від 30.09.2015 року, споживач зобов`язаний щомісяця, станом на 1-ше число, самостійно фіксувати показання приладу обліку газу і надавати інформацію газорозподільній компанії. Аби зафіксовані дані правильно відобразились в платіжці, їх треба передавати якмога оперативніше – 1,2 або 3-го числа місяця наступного за розрахунковим.
«Зміни в законодавстві наразі диктують нові правила збору інформації по лічильникам. Якщо раніше ми пропонували споживачам надавати дані наприкінці місяця, то сьогодні радимо це робити в перших числах. Якщо ми отримаємо фактичні показання раніше, наприклад 25-го числа, то система автоматично донарахує вам споживання за 5 або 6 днів – тобто до 30-го або 31-го числа. В той час коли ваші показання можуть не збігатися з плановими і бути меншими або більшими», - пояснив перший заступник голови правління ПАТ «Чернігівгаз» Сергій Савченко.
На сьогодні побутові споживачі мають можливість передати показання декількома способами, в тому числі і дистанційними, що значно полегшує і прискорює обмін даними.
§ Через Особистий кабінет на сайті 104.ua. Для цього треба зареєструватися або увійти до кабінету, якщо споживач вже зареєстрований;
§ зателефонувати до Контакт-центру за номером (0462) 61-62-04 або (0462) 61-63-04. Для мешканців районів області код для дозвону (022), код (0462) - для дзвінків з мобільного телефону;
§ електронною поштою [email protected];
§ вказати показання лічильника газу на 1 число місяця у платіжному документі за попередній місяць;
§ по телефону абонслужби чи особисто на прийомі у оператора.
При передачі показань через Особистий кабінет, вже за годину споживач зможе побачити оновлені дані – на сьогодні це найоперативніший спосіб. Для рознесення кубометрів переданих через контакт-центр або електронну пошту, знадобиться декілька днів.
«Показання лічильників газу прийматимуться включно по 5 число кожного місяця. Втім ми просимо абонентів не зволікати і старатися надавати показання з 1-го по 3-тє число, адже для занесення їх в базу нашим операторам теж потрібен час. Якщо Контакт-центр відразу вам не відповів, наберіться терпіння, почекайте і не кладіть слухавку. Як тільки лінія звільниться, оператор одразу підхопить ваш дзвінок»,- зазначив директор «Чернігівгаз Збуту» Іван Луста.
З огляду на це, ще раз наголошуємо на необхідності систематичного і своєчасного інформування ПАТ «Чернігівгаз» щодо поточних показань лічильників – це допоможе уникнути розбіжностей у розрахунках і дозволить користувачам блакитного палива бути впевненими, що оплата проводиться лише за реально спожитий обсяг газу.
Наталія СВИРИДЕНКО
Згідно нового кодексу газорозподільних систем, затвердженого Постановою НКРЕКП № 2494 від 30.09.2015 року, споживач зобов`язаний щомісяця, станом на 1-ше число, самостійно фіксувати показання приладу обліку газу і надавати інформацію газорозподільній компанії. Аби зафіксовані дані правильно відобразились в платіжці, їх треба передавати якмога оперативніше – 1,2 або 3-го числа місяця наступного за розрахунковим.
«Зміни в законодавстві наразі диктують нові правила збору інформації по лічильникам. Якщо раніше ми пропонували споживачам надавати дані наприкінці місяця, то сьогодні радимо це робити в перших числах. Якщо ми отримаємо фактичні показання раніше, наприклад 25-го числа, то система автоматично донарахує вам споживання за 5 або 6 днів – тобто до 30-го або 31-го числа. В той час коли ваші показання можуть не збігатися з плановими і бути меншими або більшими», - пояснив перший заступник голови правління ПАТ «Чернігівгаз» Сергій Савченко.
На сьогодні побутові споживачі мають можливість передати показання декількома способами, в тому числі і дистанційними, що значно полегшує і прискорює обмін даними.
§ Через Особистий кабінет на сайті 104.ua. Для цього треба зареєструватися або увійти до кабінету, якщо споживач вже зареєстрований;
§ зателефонувати до Контакт-центру за номером (0462) 61-62-04 або (0462) 61-63-04. Для мешканців районів області код для дозвону (022), код (0462) - для дзвінків з мобільного телефону;
§ електронною поштою [email protected];
§ вказати показання лічильника газу на 1 число місяця у платіжному документі за попередній місяць;
§ по телефону абонслужби чи особисто на прийомі у оператора.
При передачі показань через Особистий кабінет, вже за годину споживач зможе побачити оновлені дані – на сьогодні це найоперативніший спосіб. Для рознесення кубометрів переданих через контакт-центр або електронну пошту, знадобиться декілька днів.
«Показання лічильників газу прийматимуться включно по 5 число кожного місяця. Втім ми просимо абонентів не зволікати і старатися надавати показання з 1-го по 3-тє число, адже для занесення їх в базу нашим операторам теж потрібен час. Якщо Контакт-центр відразу вам не відповів, наберіться терпіння, почекайте і не кладіть слухавку. Як тільки лінія звільниться, оператор одразу підхопить ваш дзвінок»,- зазначив директор «Чернігівгаз Збуту» Іван Луста.
З огляду на це, ще раз наголошуємо на необхідності систематичного і своєчасного інформування ПАТ «Чернігівгаз» щодо поточних показань лічильників – це допоможе уникнути розбіжностей у розрахунках і дозволить користувачам блакитного палива бути впевненими, що оплата проводиться лише за реально спожитий обсяг газу.
Наталія СВИРИДЕНКО
Читайте також |
Коментарі (0) |