Британці ділилися досвідом для Мезинського парку
Виконавча директорка Центру розвитку громад Чернігівської області Ольга Кунтиш спільно з експерткою ULEAD з Європою / ULEAD with Europe Тетяною Тимошенко провели зустріч щодо розвитку туристичних маршрутів Мезинський національний природний парк, що проходять по території Понорницької та Коропської громад. Закордонні експерти Програми «U-LEAD з Європою» надали свої рекомендації щодо розвитку туризму, та головною метою зустрічі було ознайомлення з маркетинговими можливостями національних парків на прикладі національних парків Великобританії.
Експертка Асоціації національних парків Великобританії, директорка з розвитку партнерства національних парків, Наомі Конвей розповіла про особливості маркетингу в парках Великобританії.
Близько 90 % площі національних парків Великобританії - це приватні землі. Адміністрація парку управляє фактично лише площею від 5 до 10 %. Така модель вкрай відрізняється від української.
Національні парки тісно співпрацюють з бізнесом, що надає туристичні послуги на їх території. Просування і промоцію таких послуг сторони здійснюють спільно. Головна умова - послуги мають бути узгоджені і не суперечити природоохоронним вимогам.
Останні роки робота парків у сфері туризму націлена на довготривале перебування туристів. У Великобританії вважається, що меншої шкоди навколишньому середовищу парку завдадуть туристи, які будуть поступово вивчати місцевість і користуватися тамтешніми послугами, аніж короткострокові насичені екскурсійні групи з великою кількістю осіб.
Сторони поділилися своїм досвідом, та обговорили можливі проблемні ситуації та шляхи їх уникнення.
Експертка Асоціації національних парків Великобританії, директорка з розвитку партнерства національних парків, Наомі Конвей розповіла про особливості маркетингу в парках Великобританії.
Близько 90 % площі національних парків Великобританії - це приватні землі. Адміністрація парку управляє фактично лише площею від 5 до 10 %. Така модель вкрай відрізняється від української.
Національні парки тісно співпрацюють з бізнесом, що надає туристичні послуги на їх території. Просування і промоцію таких послуг сторони здійснюють спільно. Головна умова - послуги мають бути узгоджені і не суперечити природоохоронним вимогам.
Останні роки робота парків у сфері туризму націлена на довготривале перебування туристів. У Великобританії вважається, що меншої шкоди навколишньому середовищу парку завдадуть туристи, які будуть поступово вивчати місцевість і користуватися тамтешніми послугами, аніж короткострокові насичені екскурсійні групи з великою кількістю осіб.
Сторони поділилися своїм досвідом, та обговорили можливі проблемні ситуації та шляхи їх уникнення.
Читайте також |
Коментарі (0) |