На прийом до керівництва митниці
Аналізуючи роботу зі зверненнями громадян, начальник відділу організаційного та документального забезпечення Чернігівської митниці Наталія Кузьміна підкреслила, що у 2009 році має місце тенденція до зменшення кількості звернень на адресу Чернігівської митниці: у порівнянні з І півріччям минулого року їх стало менше на 20 відсотків.
Поступове зменшення кількості звернень громадян, вважає Наталія Кузьміна, обумовлено організаційними заходами, що здійснюються керівництвом митниці. Це посилення інформаційної і роз’яснювальної роботи шляхом облаштування інформаційних стендів, оперативного оновлення інформації на них щодо змін і доповнень до нормативно-правових актів з питань митної справи; надання громадянам роз’яснень з питань митного законодавства до здійснення митних процедур безпосередньо на кордоні та на особистому прийомі керівництвом митниці; здійснення заходів, спрямованих на виявлення та усунення причин, що сприяють породженню скарг на діяльність митниці; функціонування «телефону довіри».
У зверненнях до керівництва митниці громадяни найчастіше порушували питання щодо митного оформлення ввезених в Україну товарів, невдоволення розмірами нарахованих податків і зборів, оскарження рішень в адміністративних справах про порушення митних правил. Порушувались у зверненнях питання, що не відносяться до компетенції митних органів.
Керівництвом митниці з початку 2009 року особисто прийнято 27 осіб (за аналогічний період 2008 року - 30 осіб). Для проведення особистого прийому громадян виділена кімната прийому відвідувачів, де забезпечена наявність необхідних інформаційних матеріалів щодо роботи зі зверненнями громадян. Прийом громадян керівництвом митниці здійснюється за графіком, що затверджений наказом Чернігівської митниці. Прийом громадян у віддалених підрозділах митниці - в містах розташування митних постів “Прилуки”, “Енергія”, „Щорс” (м. Прилуки, м. Славутич, м. Щорс) – здійснюється раз на місяць за попереднім записом.
Протягом півріччя керівництвом митниці розглянуто 17 повідомлень, які надійшли на „телефон довіри” Держмитслужби (у аналогічному періоді 2008 року - 29). Жодне повідомлення не містило інформацію про вимагання та отримання хабара. У ході перевірок викладені в повідомленнях факти не підтверджено.
ГРАФІК
прийому громадян з особистих питань керівництвом Чернігівської митниці
Начальник митниці- Cимонов Олександр Іванович кабінет 301 понеділок з 15.00 до 18.00
Перший заступник начальника митниці Шавлак Олександр В’ячеславович кабінет 302 понеділок -з 10.00 до 12.00 середа - з 16.00 до 19.00
Заступник начальника митниці Бушуєв Борис Сергійович кабінет 322 вівторок – з 15.00 до 17.00 четвер
з 10.00 до 12.00
Заступник начальника митниці Кашперов
Ігор Володимирович кабінет 320 вівторок
з 10.00 до 11.00 четвер з 16.00 до 19.00
Заступник началь-ника митниці – начальник служби боротьби з контра-бандою та порушен-нями митних правил Семенович
Сергій Костянтинович кабінет 309 середа з 10.00 до 12.00
п’ятниця з 14.00 до 16.00
Прийом громадян в містах розташування митних постів “Прилуки”, “Енергія”, “Щорс” та сектора митного оформлення № 4 відділу митного оформлення № 1 (м. Прилуки, м. Ніжин, м. Славутич, м. Щорс), проводиться за попереднім записом у головного інспектора відділу організаційного та документального забезпечення за телефоном приймальні митниці (0462) 625-641. Виїзд та прийом здійснюється раз на місяць.
У робочі дні консультації громадян з питань митного оформлення товарів та інших предметів, валюти, культурних та історичних цінностей та їх пропуску через митний кордон проводяться заступниками начальника митниці та начальниками спеціалізованих підрозділів з 15.00 до 17.00 за попереднім записом у чергового.
У вихідні та святкові дні консультації надають відповідальні чергові по митниці за затвердженим графіком.
“Пряма лінія” з начальником митниці працює щопонеділка з 14.00 до 15.00 години, тел. 625-641
“Телефон довіри” – 625-644 – цілодобово.
Світлана СТРИЖАК,
керівник прес-служби Чернігівської митниці
Коментарі (0) |