реклама партнерів:
Головна › Новини › СУСПІЛЬСТВО

Чернігівська митниця вимагає інформацію деталізувати

Новий Порядок роботи з повідомленнями, що надходять за телефоном довіри Держмитслужби України, затверджено наказом Держмитслужби від 29.04.09 №398 з метою вдосконалення даного напрямку роботи.
За телефоном довіри приймаються повідомлення про:
- можливе скоєння злочинів у сфері службової діяльності, корупційних та інших неправомірних діянь (дій та бездіяльності) з боку працівників митної служби;
- брутальне або зневажливе ставлення посадових осіб митної служби при виконанні службових обов’язків до громадян, приниження їх честі та гідності;
- затримки здійснення митного контролю й митного оформлення предметів, у тому числі про можливе створення при цьому штучних перешкод з боку посадових осіб митної служби;
- замах на контрабанду й порушення митних правил або вчинення цих правопорушень;
- черги в пунктах пропуску через державний кордон України;
- пропозиції (зауваження) щодо організації роботи митних органів, спеціалізованих митних установ і організацій (далі – митні органи);
- пропозиції (зауваження) до нормативно-правових актів з питань митної справи тощо.
Заявник може звернутися за телефоном довіри для отримання усної інформації про результати опрацювання його повідомлення у робочі дні з 09:00 до 18:00 години (у п’ятницю – з 09:00 до 17:45).
Уповноважена особа Держмитслужби України при прийнятті повідомлень пропонує заявникові надати:
- інформацію про себе (прізвище, ім’я, по батькові, громадянство фізичної особи; реквізити юридичної особи; контактний телефон тощо);
- максимально деталізовану інформацію (про місце події, назву митного органу, його підрозділу, прізвище, ім’я посадової особи митної служби, номер її представницької картки, конкретні обставини, дії посадових осіб митної служби, що оскаржуються) по суті подій, що стали причиною звернення за телефоном довіри;
- іншу інформацію, що має суттєве значення для вирішення конкретного питання.
Розголошення відомостей про заявників й повідомленої ними за телефоном довіри інформації особам, які не мають відношення до вирішення справи заборонено.
Якщо заявник звертається з питань, що не входять до компетенції митної служби, або з метою отримання консультації з питань митної справи, то вповноважена особа Держмитслужби України надає по можливості заявнику інформацію про контактні телефони відповідних компетентних органів.
Отримана за телефоном довіри інформація підлягає обов’язковій перевірці. За результатами перевірки інформації керівник митного органу за наявності підстав може прийняти рішення про проведення службового розслідування стосовно посадових осіб митного органу, інформування правоохоронних або інших державних органів, проведення профілактичних заходів, притягнення посадових осіб митного органу до відповідальності, завершення перевірки інформації у зв’язку з відсутністю неправомірних діянь з боку посадових осіб митного органу.

Порядок роботи з повідомленнями, що надходять на телефон довіри Держмитслужби України вводиться в дію з 01 червня 2009 року. Телефон довіри працюватиме цілодобово, з технічними перервами з 08:00 до 09:00 години й з 13:00 до 14:00 години.
З 01 червня 2009 року за телефоном довіри Держмитслужби закріплюється новий номер телефонної лінії /044/ 247-27-19.

Телефон довіри Чернігівської митниці - /0462/ 625-644 - працює цілодобово.

Cвітлана СТРИЖАК, керівник прес-служби Чернігівської митниці









Коментарі (0)
avatar