Автопоради від Миколи Ващенка
Багато водіїв, які мають імпортні автомобілі, ведуть дискусії: чи треба перед поїздкою при мінусовій температурі прогрівати двигун. Питання виникає тому, що в інструкціях до сучасних авто виробники дорожньої техніки радять рушати з місця відразу після вмикання запалювання. Є і противники такої поради. Ось якої думки з цього приводу водій з багаторічним стажем, фельдшер першої міської лікарні Чернігова Микола ВАЩЕНОК:
— Здебільшого така «заборона» не стояти на місці з включеним двигуном викликана тим, що в країнах Західної Європи приділяється велика увага збереженню довкілля. А для автомашини при мінусовій температурі корисно хоча б трохи прогріти двигун незалежно від того, імпортний виробник чи ні. Багато водіїв після двохвилинного прогрівання двигуна одразу починають муштрувати автомобіль на всю його потужність. Але слід пам’ятати, що, окрім двигуна, автомашині потрібен ще додатковий час для нагрівання речовини, що «підживлює» коробку передач. Отож після прогрівання двигуна треба не одразу їхати на четвертій чи п’ятій передачі, аби дати можливість машині увійти в нормальний робочий ритм.
— Здебільшого така «заборона» не стояти на місці з включеним двигуном викликана тим, що в країнах Західної Європи приділяється велика увага збереженню довкілля. А для автомашини при мінусовій температурі корисно хоча б трохи прогріти двигун незалежно від того, імпортний виробник чи ні. Багато водіїв після двохвилинного прогрівання двигуна одразу починають муштрувати автомобіль на всю його потужність. Але слід пам’ятати, що, окрім двигуна, автомашині потрібен ще додатковий час для нагрівання речовини, що «підживлює» коробку передач. Отож після прогрівання двигуна треба не одразу їхати на четвертій чи п’ятій передачі, аби дати можливість машині увійти в нормальний робочий ритм.
Коментарі (0) |