Про який страх мова? Страх кого? Страх чого? Ота Демченко - вона ж ніякий не історик, хоча таим і вважається та посаду має в освітній установі. Це неймовірно заангажована особа, яких до історії допускати на постріл гармати не можна. Бо те, що й без неї десять раз перекручено, перекрутить ще й 11-й.
Можна скільки завгодно писати: «Вартість життя в Україні утричі більша, ніж у ЄС», а я скажу в стилі Сені Бельмана: «Ну то й що?» Навіщо оця примітивна маніпуляція? Народ дурите? Ви мені інше напишіть: ось ми підпишемо якусь х*ню-муйню з гейропою, і стане у нас вартість життя такою ж, як у гейропі. Напишіть, що це так. А я від реготу сповзу під стіл...
Кілька тез: 1.) грішми "завідує" не редактор і не засновник, а видавець - особа чи орган, що виконує обов'язки директора, 2.) редактор все ж таки може мимо видавця брати готівкою за так звану "джинсу" або за лояльність (якщо є від кого), 3.) видання такої газети, як "Сіверщина", обійдеться (на все) тисяч у 20-25 на місяць в кращому разі (залежно від рівня зарплат).
Найкраще, коли редактор і видавець - в одній особі. По собі знаю. Тоді не виникає дурного "разброда и шатания". І, звісно, ця особа має звітувати перед засновником. Який, у свою чергу, має (до)фінансувати видання газети. Ну або продати її, якщо не в змозі фінансувати.
А конкретно "Сіверщина" сама на себе нині навряд чи може заробляти. Так що панове просвітяни, якщо бажають мати газету, то слід, як кажуть, регулярно "скидатися" на це діло. В якій форрмі - то вже справа інша: хоч грішми, хоч по 10 газет кожен передплачуйте. Але краще баблом, бо пошта свій добрячий "гешефт" знімає.
Пригадую 1985 рік. Околиця села. Приїхали грейдери, катки, асфальтоукладчики, "Камази" з чорними гарячими горами в кузові... Невдовзі я катався на дитячому "лисапеді" рівнесеньким асфальтом. Тоді чомусь у держави вистачало грошей не те що на республіканського значення дороги, а й потихеньку прокласти їх до кожного села! А тепер вони, мразота, не можуть без концесій головні транспортні артерії хоча б толком відремонтувати!
"... за рахунок водятлів!" - я би в цій ситуації дятлом назвав декого іншого. Тому що кожна копійка з "водятлів" буде перекладена на пасажирів і покупців перевезених товарів. Точно так же, як це вже відбувається з акцизом, "закладеним" у пальне. Але з оплатою проїзду "водятлом" така плата вдарить, перш за все, по кишенях дідуся зі старим "Москвичем", який задумає пару мішків картоплі перевезти. До того ж у випадку концесії ще й "гешефт" піде за кордон.