Неділя, 26-Лют-17, 12:07

НовиниРеєстрація Вхід
Вітаю Вас, Гість · RSS
Мова

Меню сайту
Категорії розділу
Анонси подій
Україна сьогодні
Церква
Суспільство
Політикум
Гарячий коментар
Культура. Мистецтво
Погляд
Екологія
Споживач
Медицина
Кримінал
Невідома Україна
Місто
Гаряча точка
Економіка
Село
Тут я живу
Спорт
Подорожі
Проблема
Захоплення
Спецакції
Поради
"Біла Хата"
Від редактора
Хмарка теґів
Наше опитування
Як ви ставитесь до енергетичної блокади Криму?
Всього відповіло: 470
Друзі сайту

Статистика

Присутніх всього: 106
Гостей: 106
Читачів: 0
 



Головна » 2017 » Лютий » 17 » Повітряні Сили підсиляться близько тридцятьма відремонтованими та модернізованими бортами

17:29
Повітряні Сили підсиляться близько тридцятьма відремонтованими та модернізованими бортами
YOUTUBE рясніє відеоматеріалами, де військові льотчики на наднизьких висотах, близько двох метрів від землі, показують клас пілотування. І це не просто хизування для Інтернету, а вимога сучасної війни — летіти нижче за антени ворожої радіолокаційної станції

Такої льотної інтенсивності й майстерності пілотів неможливо досягти без цілої армії військових інженерів, які працюють на всіх вітчизняних авіаремонтних підприємствах та в підрозділах інженерно-авіаційних служб (ІАС) льотних бригад. Те, що зробили ці люди протягом 2014–2016 років, заслуговує на величезну повагу. Їхня робота зовсім не видовищна, не така романтична, як у військового льотчика, і виконують її в не дуже комфортних умовах. Але вони її все одно люблять і вкладають у неї душу.

Пекельним роком для ІАС став 2014-й. Постійні бойові вильоти, зміна аеродромів базування, передислокація на материкову Україну кримських авіаційних частин — усе це надало інженерам шаленого ритму життя!

— Вони ночували просто в авіаційних ТЕЧ, спали по кілька годин, було організовано позмінну роботу, — розповідає головний інженер авіації Повітряних Сил генерал-майор Петро Скоренький. — Не менш інтенсивно працювали наші заводи, адже в «спадок» від російської анексії Криму ми отримали десятки понівечених МіГ-29.

Коли ці борти почали доставляти в Миколаїв, у багатьох на очі наверталися сльози. Перебито проводку, засипано у двигуни пісок і каміння, порубано сокирою фюзеляж — далеко не весь перелік варварського нищення техніки. Ось які проблеми долає ІАС і нині. В авіації добре знають, що справжній ІАСівець ставиться до літака як до живої істоти, як до друга. Кажуть: вони одне ціле. Варто лише глянути, як військові інженери готують крилаті машини до вильоту, як супроводжують їх на зльоті, як чекають на повернення після завдання…

Однак мало хто знає, що криється за підготовкою літака до польоту. Купа людей у «технічках» метушиться навколо літального апарата. У кожного — свій напрямок відповідальності за вузли, агрегати, бортове обладнання. А коли машина того потребує, її направляють «на стаціонар» в авіаційну ТЕЧ. Мовою спеціалістів це називається ремонтом або регламентними роботами. Ну а щоденну працю з обслуговування техніки ніхто не скасовував. І не має значення те, що надворі спека, мороз або інші природні катаклізми.

Нині, коли на Донбасі йде війна, авіаційні підрозділи перебувають у постійній бойовій готовності не лише на базових аеродромах, а й на тих летовищах, куди перебазовано техніку для захисту східних кордонів держави. Це літальні апарати, які задіяно в протиповітряній обороні країни й для підтримки наземних військ. Разом із літаками, пілотами, іншими групами забезпечення туди прямують і підрозділи фахівців інженерно-авіаційної служби. Кількість таких ротацій інженерів уже ніхто не рахує. Тут радіють кожному поставленому в стрій борту.
Обслуговувати техніку на чужому аеродромі важче, завжди бракує під рукою звичного ключа або викрутки, уже не кажучи про польові, тимчасові, ґрунтові аеродроми, ділянки автошляхів, де технічне забезпечення ІАС не може бути повноцінним. Та українські ІАСівці завжди знаходять вихід із ситуації: допомагає досвід, кмітливість і нестандартні рішення.

Коли почалася війна на Донбасі й керівництво країни стало нарощувати бойовий потенціал військової авіації, гостро постала кадрова проблема з фахівцями ІАС, зокрема офіцерського складу. Рішення знайшли: залучили мобілізаційні ресурси — досвідчених офіцерів запасу. А ще провели дострокові випуски в навчальних закладах, збільшили набір курсантів у профільні виші.

За словами генерал-майора Петра Скоренького, 2017 року Повітряні Сили планують поставити в стрій близько 30 відремонтованих і модернізованих літальних апаратів. Це великий обсяг роботи, який потребує відповідних ресурсів. Та, схоже, плани ніхто коректувати не збирається. А вони доволі амбітні. Чи не вперше в історії вітчизняного війська 2018 року на озброєння Повітряних Сил може надійти перший літак військового призначення повністю українського виробництва. Ідеться про військово-транспортний Ан-148.

Так, техніку потрібно оновлювати, адже ремонт і модернізація не можуть бути безконечними. Як потрібно оновлювати й давні методи військового управління, тактику ведення бойових дій, логістику тощо. Адже українське військо давно прагне дотягнутися до стандартів НАТО. І військові інженери також. Не так давно на базі однієї з авіабригад відбулась міжнародна зустріч, на якій представники інженерно-авіаційних служб України та Великої Британії обмінялися досвідом. Найцікавіше, що британці дуже здивували наших ІАСівців, розповівши, скільки їхніх фахівців обслуговує подібну авіаційну бригаду. Дві з половиною тисячі! Півтори тисячі — то лише особовий склад авіаційної ТЕЧ. Це зумовлено тим, що в них кожен фахівець має вузький профіль спеціалізації, і той, хто, наприклад, відповідає за шасі, геть нічого не знає про хвіст літака. Тому в британській ТЕЧ — півтори тисячі. У нас цю роботу виконують усього триста осіб.

Юрій ІГНАТ
«Народна армія»




QR-код посилання на сторінку.
Скористайтеся програмою для сканування штрих-кодів на телефоні.




Категорія: Україна сьогодні | Переглядів: 329 | Додав: Василь | Теги: модернізація армії, Повітряні Сили, ЗСУ | Рейтинг: 5.0/1

Всього коментарів: 0
Ім'я *:
Email:
Код *:


26-Лют-17
- У Мені видали книгу про героїв російсько - українс...
25-Лют-17
- У Сновську напали на олігарха "сиротського хутора"
25-Лют-17
- У Бабиному яру - пам'ятник українській націоналіст...
24-Лют-17
- Поліція Чернігівщини першою в Україні впровадила н...
24-Лют-17
- Здали кров в пам’ять про Дебальцеве
24-Лют-17
- Молоко буває "чорним"
24-Лют-17
- Огляд газети "Сіверщина" за 23 лютого
24-Лют-17
- Потрібні працівники на сільгосппідприємства? Навчи...
24-Лют-17
- Нагороди за скаженого вовка
24-Лют-17
- Біг заради врятування хлопчика




Завантаження ...




сепаратизм гадание приворот магические услуги снятие порчи ДТП Голодомор мвс ДАІ Мазепа Чернігівгаз єпископ Іларіон Рух БЮТ Десна Наша Україна Біла хата Батурин Чернігівщина Корюківка Козелець Олександр Волощук Семенівка Мена митниця Нові Яриловичі Просвіта Одеса Бахмач УНП газета Київ Микола Шкурко Катерининська церква городня аварія хабар Екологія податкова УПЦ КП УПЦ МП Земля анонс Інтермеццо Львів мнс пожежа армія Тимошенко Бобровиця статистика СБУ Росія ФСБ Податки Бюджет КРУ євреї Друга світова війна міліція грип Кримінал Сіверщина конкурс Чернігів Ніжин Прилуки Ющенко Яценюк комуністи Чернігівська митниця Чернігівська область Батьківщина Чернігівський район Янукович вибори Севастополь українська мова УНР Чернігівська наливайченко Василь Чепурний Віктор Лазар Сергій Павленко розпад Росії Петро Антоненко Крути Ічня Україна - Росія УІНП Сергій Бутко нові книги перейменування Левко Лук'яненко Новгород- Сіверський чернігівська Просвіта російсько- українська війна російська агресія Сергій Горобець декомунізація

 Блоґи "Сіверщини"

 

 

 

 


Панорами Чернігова






© "Сіверщина" 20072017| Хостинг AdvancedHosters LTD |Використовуються технології uCoz
Пошук
Реклама

Календар
«  Лютий 2017  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728
АНОНСИ ПОДІЙ


[24-Лют-17] [Анонси подій]
Біг заради врятування хлопчика
[22-Лют-17] [Анонси подій]
«Чернігів та повсякденне життя чернігівців у 1920-х роках»
[17-Лют-17] [Анонси подій]
У Седнів на 100-річчя Тетяни Яблонської
[14-Лют-17] [Анонси подій]
Чернігівські помпадури - хто вони?
[13-Лют-17] [Анонси подій]
До Дня героїв Небесної сотні
[12-Лют-17] [Анонси подій]
Ніжинців запрошують на лижі
[09-Лют-17] [Анонси подій]
"Губернський хутір Чернігів"
Афіша

Погода
Новини
[26-Лют-17] [Україна сьогодні]
У Мені видали книгу про героїв російсько - української війни (1)
[25-Лют-17] [Кримінал]
У Сновську напали на олігарха "сиротського хутора" (1)
[25-Лют-17] [Україна сьогодні]
У Бабиному яру - пам'ятник українській націоналістці (1)
[24-Лют-17] [Суспільство]
Поліція Чернігівщини першою в Україні впровадила новий інформаційний сервіс (0)
[24-Лют-17] [Суспільство]
Здали кров в пам’ять про Дебальцеве (0)
[24-Лют-17] [Споживач]
Молоко буває "чорним" (0)
[24-Лют-17] [Суспільство]
Огляд газети "Сіверщина" за 23 лютого (0)
[24-Лют-17] [Село]
Потрібні працівники на сільгосппідприємства? Навчимо безробітних! (0)
[24-Лют-17] [Суспільство]
Нагороди за скаженого вовка (0)
[24-Лют-17] [Анонси подій]
Біг заради врятування хлопчика (0)
Реклама


Останні статті
[19-Лют-17] [Невідома Україна]
Перший бій УПА з радянськими партизанами (0)
[31-Січ-17] [Невідома Україна]
Вірш Олександра Олеся «Під Крутами» в експозиції музею Меморіального комплексу «Пам’яті Героїв Крут» (0)
[22-Лис-16] [Невідома Україна]
Голодомор: кого на Чернігівщині занесли на «чорну дошку» (0)
[24-Вер-16] [Невідома Україна]
Хто, коли і як загинув у Бабиному Яру. (0)
[12-Вер-16] [Невідома Україна]
Створення загороджувальних загонів у стрілецьких дивізіях у 1941-му (0)
[19-Сер-16] [Невідома Україна]
Підрив Дніпрогесу радянськими спецслужбами (1941) (0)
[17-Сер-16] [Політикум]
Агресія Росії проти України – випадковість чи закономірність? (0)
Пошук YouTube
Вітаємо!
Сьогодні: іменинників немає


Пошта
Логін:
Пароль:
(що це)
реєстрація скриньки
Інтернет-портал "Сіверщина" не є копією друкованого видання
При використанні матеріалів гіперпосилання на siver.com.ua є обов'язковим.